17 marca 2012

z cyklu: "Chłopie- idź się Ócz!"



Rozmawiamy o życiu. O studiach. Wyznaję Kamilowi:
Ja: Studia- jak się dobrze student zakręci- są całkiem dobre. Dużo dają. Można wiele wynieść z zajęć.
Kamil: A tak, to prawda. U mnie studenci wynieśli całkiem dobry generator.


i weź tu dyskutuj.

Dopisek Kamila:
Osoba, która uważa, że posiadła jakąś przydatną wiedzę zawodową na studiach niech pierwsza rzuci we mnie kamieniem :P. Studia nauczyły mnie wielu rzeczy, których nigdy bym się nie spodziewał,. W  tym: cierpliwości, wiercenia w metalu, używania googla oraz demodulacji najbardziej zagmatwanych książek, dodatkowo jestem w stanie wytłumaczyć dlaczego niebo jest niebieskie i dlaczego widzimy światło neonu, który emituje przecież światło ultrafioletowe. Ale wszystkie potrzebne mi zagadnienia zostały ledwo liźnięte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz